Imagin'Art et Les Trouvailles de Florentine

Establishment and clothing store at 8 Rue Sainte Anne, Ville-Marie, QC J9V 2B7, Canada. Please contact Imagin'Art et Les Trouvailles de Florentine using information below: address, phone, fax, email, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Categories:
Establishment   Clothing store

Address:
8 Rue Sainte Anne
Ville-Marie
Quebec J9V 2B7
Canada
Get directions

Phone:
+1 819-629-2586

Website:
lestrouvaillesdeflorentine.com

Opening hours

Monday 09:00am — 05:00pm
Tuesday 09:00am — 05:30pm
Wednesday 09:00am — 05:30pm
Thursday 09:00am — 05:30pm
Friday 09:00am — 09:00pm
Saturday 09:00am — 05:00pm

Reviews of Imagin'Art et Les Trouvailles de Florentine

Sorry, but now we haven't any revews about Imagin'Art et Les Trouvailles de Florentine.

Add review

About lestrouvaillesdeflorentine.com

Imagin'Art et Les Trouvailles de Florentine - IMAGIN'ART ET LES TROUVAILLES DE FLORENTINE - lestrouvaillesdeflorentine
Vêtements dame Vêtements pour femme Vêtements homme Vêtements pour homme Accessoires Sacs à main, Porte-feuille, Porte-monnaie. Bijoux, Bague, Collier. Chaussures, Souliers, Sandales. Lingerie, Soutient-Gorge, Sous-vêtements, Petite culotte. Maillot de ba